Thursday, May 7, 2009

韩国游记




有时候写太多,还不如用照片来表达。一句话,非笔墨能形容。


7 comments:

hyning said...

How high was the tree? Becareful ah...

Miko said...

haha, i wanna do a monkey there, since nobody knows me.

It is actually not very tall ;)

behkim said...

bikini bikini wearing bikini 跳外星人屁股舞 bikini bikini

behkim said...

彷彿記得那夏天 美好回憶屬於我倆之間

景物猶在人事已非 你已不在我身邊

期待你的回首 傾聽我心訴說
當我付出了真情卻是空虛寂寞

behkim said...

今夜金曲点播:梦醒了

我想起你描述夢想天堂的樣子 
手指著遠方畫出一棟一棟房子
你傻笑的表情又那麼誠實 
所有的信任是從那一刻開始。。

behkim said...

morning call morning call,
ma'am, coffee, tea, or just loti?

Miko said...

aiyo... noted la.. give me some time ok..